lunes, 12 de octubre de 2020

Via ferrada Cágate Lorito. Sant Llorenç de Montgai. Lleida

 Al principi sempre he pensat que no estava al meu abast, però després d'uns quants anys guanyant experiència (això sí també guanyant anys) teníem l'oportunitat de gaudir-la.

En un principi dona un poc de respecte, una k6! Però amb les tècniques de verticals que dominem de sobra gràcies a l'espeleo, estàvem segurs de què podríem superar qualsevol problema...

És cert que aquesta via no té res a veure amb les vies ferrades a les que estem acostumats, té de tot menys monotonia! És totalment un parc d'atraccions ferrater, impressionant la imaginació dels constructor per a aprofitar tan bé la paret i per a crear tants i tants passos diferents... és podeu imaginar que el pont és la part més senzilla i "avorrida" de la via.

L'inici és prou selectiu i ja ens indica la dificultat de la via, anem a tindre que tirar de braços i posar a prova totes les nostres habilitats. Després no hi ha treva, desplomes, cadenes, pèndols, tirolina, grapes d'escalada, etc...

Personalment em va semblar una via ferrada espectacular. És cert la dificultat i he de dir que un parell de vegades vaig fer "trampa" i em vaig agafar al cable de vida (sobretot en la zona de les grapes d'escalada).

Una via diferent que ben bé es mereix la seu reputació. Moltíssimes gràcies als instal·ladors!!! Tornarem!

L'inici ja ens avisa del que anem a trobar

Esta l'he posat perquè és l'unica que tinc






L'escala desplomada amb la campaneta


Les grapes d'escalada

Ja de baixada

La barra impressiona més del que sembla

La tirolina


Una altre pas "divertit"



Aquesta escala també és més complicada del que sembla

Posant per a la foto!


No hay comentarios:

Publicar un comentario